Log in

View Full Version : complete Carputer te koop!!!

Golfzilla
04-12-2005, 18:29
bij deze mijn complete carputer te koop (tenminste als ik er voldoende voor kan krijgen)

hieronder de specs:

De pc die netjes is gemonteerd en weggewerkt is in nette aluminium koffer:
- 1,3 Ghz AMD athlon processor
- 512Mb intern geheugen
- 40 Gb harde schijf (Maxtor, 7200 rpm)
- 64Mb 3d kaart (Geforce 2)
- 9x USB (waaronder 5x 2.0 en 4x 1.1/1.0)
- TV/FM ontvanger pci kaart + toebehoren
- CD-brander (philips)
- pc voeding

de delen voor in het dashboard:
- 7" LCD touchscreen, Lilliput, met VGA
- DVD-rom (slimline) met adapter naar USB
- remote ontvanger om met afstandsbediening programma's te bedienen. (tijdens rijden bijvoorbeeld)

overige delen:
- 2x 5meter USB kabel (voor touchscreen en dvd-rom)
- 1x 3meter USB kabel (voor de remote ontvanger)
- 5meter VGA kabel
- alle voeding kabels etc etc
- 1500 Watt omvormer van 12V naar 230V
- GPS ontvanger (incl navigatie software en mappen benelux, europa etc!!)

alle software aanwezig (Windows XP pro. etc etc etc) ik zal vast nog vanalles vergeten zijn maar hij is gewoon compleet en klaar voor gebruik.
hij is EXCLUSIEF audio versterker, (deze is wel tegen meerprijs te koop, maar zit er dus niet bij)

vraagprijs: 800,- euro (alle rekeningen en garantie bewijzen aanwezig!!!!)

alles super nette staat en netjes gemonteerd en gemaakt (de pc koffer etc)!!! niks kapot of beschadigd of bekrast. alles netjes, compleet en als nieuw, alle dozen en verpakkingen aanwezig.

er gaat niks los weg, word als 1 geheel verkocht!!

(het geheel is nu uitgebouwd uit m'n auto)

BBS-roy
04-12-2005, 20:01
Foto ?

Golfzilla
04-12-2005, 21:26
zojuist ff foto's genomen. middenconsole is voor golf 2 btw.

alles robuust en stevig gemonteerd en muurvast.

http://www.volksforum.com/albums/files/2/7/4/car1.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/2/7/4/car2.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/2/7/4/car3.JPG

DeNB3rt
04-12-2005, 23:04
hoeveel voor gps ontvanger? en touchscreen, of doeje niets los weg?

Golfzilla
05-12-2005, 08:25
wil opzich wel dingen los weg doen, maar dan ALLEEN tegen een echt goed bod.

want je zult begrijpen dat wanneer ik losse dingen verkoop ik de rest moeilijker kwijt kan dan wanneer ik alles als geheel verkoop.

(of er moeten zowiezo nu al mensen zijn die andere delen willen, zodat ik alles los ongeveer tegelijk kwijt kan, dat ik daar zeker van ben)

maar doe een bod zou ik zeggen voor de delen die jij wil, garantie bewijzen zijn nog geldig en alles is onbeschadigd!!!!

Pedaalemmer
05-12-2005, 15:25
Wat is de reden dat je het wegdoet?

Golfzilla
05-12-2005, 15:41
de reden is de Derby (zie projecten) waar ik mee bezig ben, en de golf (waar het dus in zat en uitkomt) is als daily goed genoeg uitgerust wanneer er een radio inzit.

het hele spul is dus eigenlijk teveel van het goede geworden.

Golfzilla
06-12-2005, 14:11
nog maar weerus uppen :woowoo:
vragen staat vrij!!!

Golfzilla
07-12-2005, 15:33
schopje!!

niemand interesse in een vet cool gaaf display waar windows XP op zit, waarmee je dvd, mp3, navigatie, cd's, filmpjes etc etc (alles dus wat je met windows kunt en nog meer) in de auto kunt doen, zelfs cd's branden!!!
het enige wat je ziet is je display en je slimline dvd spelertje, de rest ligt in de kofferbak en heeft niemand last van of zit in het zicht!!!!

middenconsole krijg je erbij, dus als je een golf 2 hebt ideaal natuurlijk..............................bij andere autos moet je zelf ff klussen.

Golfzilla
07-12-2005, 16:39
omdat ik een vraag kreeg over de HDD hier daar ff wat info over. Het is algemeen bekend (bij de meeste denk ik) dat een laptop hdd meer bestand is tegen schokken dan een 5,25 inch hdd (wat ik dus in mijn koffer heb zitten)

ik heb echter met deze hdd nooit problemen gehad en hij is ook nooit vervangen. ook is de hdd nooit gecrashed dus het is gewoon stabiel. dit was voor mij ook een test in het begin omdat een 5,25 HDD niet schokbestendig was maar ik heb er dus zelf geen slechte ervaringen mee!!!! hij heeft altijd (en nu nog) prima zijn werk gedaan ook tijdens het rijden, bochtenwerk, drempels etc

de HDD ligt ook niet op de brander, deze zweefd als het waren 1 cm boven de brander en zit gemonteerd op 3 pootjes (soort steunen) deze vangen wel IETS van de klappen op, maar het is dus niet zo dat de hdd op een "vast wereld" (de brander) zoals op de foto misschien lijkt.

Golfzilla
08-12-2005, 22:45
oja ben er net over eens geworde met mezelf dat er NIKS los weg gaat.

het geheel gaat als compleet pakket weg, of helemaal niet :D

Golfzilla
14-12-2005, 23:28
ff schop omhoog hiero

tis een vraagprijs heh!!

Golfzilla
18-12-2005, 17:39
:woowoo: kickerdekick

BreeZZ
18-12-2005, 21:00
ik ben wel geinteresseerd maar gekeken naar de specs geef ik er geen 800 euro voor beetje out dated allemaal.

mvg yuri

Golfzilla
18-12-2005, 21:57
out dated.............ja god het is niet het snelste systeem wat nu op de markt is, maar het is echt nog snel genoeg voor in de auto hoor.....je gaat daar ook geen spellen spelen die hoge eisen hebben. en opstarttijd en laad tijd is nagenoeg niks dus echt meer als voldoende als carputer gebruik (ook mede door 512mb geheugen) en de pc is ook het duurste niet in deze set, eerder het goedkoopste.

maar ik zou zeggen doe maar een serieus bod.

DeNB3rt
18-12-2005, 22:14
carputer hoeft zeker niet meer te hebben,dvdtje kijken gaat perfect,muziekje,divx filmpje,alles eigenlijk...

ik denk eraan mss een 677Mhzje in te schakelen maar heb nog geen lcdtje ;)

BreeZZ
20-12-2005, 22:07
ik wil graag een bot doen als je hem niet verkocht krijgt.
uhm 275/300 gaat me niet om de comp. maar de rest zeg maar.

let me know

mvg yuri

Golfzilla
23-12-2005, 16:53
weer een schopje !!!

(en liever niet zo'n bod als hierboven, daarvoor bouw ik hem zelf weer in of sla hem op in een doos voor de 3e auto :D;))

wolfsburg16v
23-12-2005, 18:50
hoi !
het klinkt allemaal wel dik...!
ik doe een bod van 600 euro !

Golfzilla
23-12-2005, 20:04
je hebt PM!!

Golfzilla
03-02-2006, 19:02
slotje a.u.b
alles is verkocht