View Full Version : ramen uit m'n deuren, van 3 deurs golf (zonder spijltje)
Golfzilla
22-02-2004, 19:39
wil m'n ramen uit m'n deuren halen van me golf 3 deurs. (zonder spijltje)
heb ff gekeken hoe het zat (nog niks geprobeerd) maar ze zitten in een soort sleufje heb ik gezien.
kan iemand mij vertellen hoe ik ze er het beste uit kan halen, want heb nog geen idee hoe het zit eigenlijk.
ik denk zelf de rubbers er uit en dan de raam zo uit de deur omhoog draaien, maar hoe haal ik het raam uit het bevestigings punt (die sleuf zegmaar) in de deur????
hoor het graag, grtz Tijs
da_vwfreak
22-02-2004, 20:06
Dat sleufje is je raamgeleider. maar je haalt je raamrubbers dr af, en dan zit het raam dmv 2 boutjes (maat 10)vast aan de ruit. Als je het raam naar beneden draait zie je wel 2 boutjes zitten. Die draai je los en dan kun je het raam dr zo uithalen.
Golfzilla
22-02-2004, 20:19
en dan zit het raam dmv 2 boutjes (maat 10)vast aan de ruit.
????? :? raam zit vast aan de ruit ???
maar die 2 boutjes, zitten die vast aan de buitenkant van de deur of IN de deur zelf bij die sleuf ofzo, blijft de sleuf dus vast zitten aan de raam??
OakgreenVR6
22-02-2004, 21:54
IN de deur moet je zijn. Haal je deurbekleding eraf, draai je raam wat naar beneden en dan zie je die 2 boutjes zo zitten.
maar die 2 boutjes, zitten die vast aan de buitenkant van de deur of IN de deur zelf bij die sleuf ofzo, blijft de sleuf dus vast zitten aan de raam?? ja dat metalen frame zit om het raam heen geklemd en kan kan zo mee verwijderd worden. je maakt dat los van de geleider dmv die boutjes die hierboven al genoemd werden. Verder is het inderdaad een kwestie van rubbers verwijderen en gekanteld eruit tillen.
Golfzilla
23-02-2004, 19:45
komt helemaal goed.....bedankt allemaal
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.