Joey96
14-08-2016, 15:36
Hooi,
Ik ben nou al 5 dagen aan het kloten maar ik kom er niet uit.
Heb een ahu in mijn Inca gehangen en dat ging al n tijd erg goed.
Nu sinds kort merk ik(en zie ik aan de turbodrukmeter) dat het mis gaat
Als je de auto koud start en lekker gaat rijden is er niks aan de hand dan heb ik gewoon 1bar boost en draaid super hoe lang je ook rijd.
Zet je de auto dan uit en je start hem binnen n uur weer (al is de motor dan nog koud) komt de turbo druk heel even boven de 0.7 bar en dan regelt die hem af tussen de 0.65 en 0.7 tot je in z'n 3 plank gas geeft en de motor in noodloop gaat van te weinig turbodruk
In de noodloop is de druk 0.4 bar
Ik heb verschillende n75 geprobeerd
Lmm heb ik een bav 21 tussen zitten
Powerbox aan of uit maakt geen verschil
Inlaat circuit onder druk gehad en lekt nergens met n koude of warme motor
Ecu ziet er droog uit
Alle slangen vacuĆ¼m en druk zijn vervangen
Hele inlaat traject schoon gemaakt
Alle Relais vervangen ook de 109
Heb nergens kabelbreuk of iets wat ik kan vinden
Het betreft een ahu motor uit 1997 of 98
Misschien dat iemand van jullie zoiets ooit heeft meegemaakt? Of iets weet wat ik nog vergeten ben
Lijkt er echt op alsof de ecu zelf de druk afregelt op 0.7 en dan door heb dat het te weinig is en hem in noodloop gooit
Ik zie graag een reactie tegemoet
Groetjes joey
Ik ben nou al 5 dagen aan het kloten maar ik kom er niet uit.
Heb een ahu in mijn Inca gehangen en dat ging al n tijd erg goed.
Nu sinds kort merk ik(en zie ik aan de turbodrukmeter) dat het mis gaat
Als je de auto koud start en lekker gaat rijden is er niks aan de hand dan heb ik gewoon 1bar boost en draaid super hoe lang je ook rijd.
Zet je de auto dan uit en je start hem binnen n uur weer (al is de motor dan nog koud) komt de turbo druk heel even boven de 0.7 bar en dan regelt die hem af tussen de 0.65 en 0.7 tot je in z'n 3 plank gas geeft en de motor in noodloop gaat van te weinig turbodruk
In de noodloop is de druk 0.4 bar
Ik heb verschillende n75 geprobeerd
Lmm heb ik een bav 21 tussen zitten
Powerbox aan of uit maakt geen verschil
Inlaat circuit onder druk gehad en lekt nergens met n koude of warme motor
Ecu ziet er droog uit
Alle slangen vacuĆ¼m en druk zijn vervangen
Hele inlaat traject schoon gemaakt
Alle Relais vervangen ook de 109
Heb nergens kabelbreuk of iets wat ik kan vinden
Het betreft een ahu motor uit 1997 of 98
Misschien dat iemand van jullie zoiets ooit heeft meegemaakt? Of iets weet wat ik nog vergeten ben
Lijkt er echt op alsof de ecu zelf de druk afregelt op 0.7 en dan door heb dat het te weinig is en hem in noodloop gooit
Ik zie graag een reactie tegemoet
Groetjes joey