View Full Version : als ik de binnen verlicht aan doe gaat de zoemer af
bigremco
03-11-2015, 09:07
hallo ik ben nieuw hier op het forum en heb meteen al eem probleempje. ik heb gister een polo gekocht. alleen als ik mijn verlichting aan heb en ik doe de binnen verlichting aan gaat meteen de zoemer af, ik mijn verlichting nog aan heb. als ik mijn verlichting uit heb doet hij dit niet.
dit lijkt mij niet normaal weet iemand waar ik zoeken moet om dat op te lossen
dit is mijn eerst polo ik heb hiervoor alleen maar japans gereden heb totaal geen idee hoe een vw in elkaar steekt haha
mvg remco
ps is er hier ook een voorstel gedeelte?
OakgreenVR6
03-11-2015, 10:23
Hallo Remco, misschien een achter-af slecht ingebouwde verklikker? Verkeerd aangesloten, waardoor deze altijd reageert als de binnenverlichting aangaat als ook de buitenverlichting brandt.
Ik zou de verklikker opzoeken (zit meestal in de buurt van je zekeringkast) en op de juiste manier aansluiten, of helemaal weghalen.
verklikker moet tussen de verlichting + en de bestuurdersdeur schakelaar -. Zodat deze alleen zoemt als de deur open staat. (met verlichting aan)
bigremco
03-11-2015, 11:47
bedank mensen zal vanavond eens even op onderzoek uit gaan.
heb ik nog een vraag is er iemand die een how to heeft om cv in te bouwen voor een 4 deur. of mij hier een keer bij wil en kan helpen
alvast bedankt
bigremco
03-11-2015, 11:50
Hallo Remco, misschien een achter-af slecht ingebouwde verklikker? Verkeerd aangesloten, waardoor deze altijd reageert als de binnenverlichting aangaat als ook de buitenverlichting brandt.
Ik zou de verklikker opzoeken (zit meestal in de buurt van je zekeringkast) en op de juiste manier aansluiten, of helemaal weghalen.
slechte vraag misschien maar waar zit de zekeringskast bij een polo voor ik de halve auto op de kop zet om hem te vinden?
GolfIII White
03-11-2015, 12:46
slechte vraag misschien maar waar zit de zekeringskast bij een polo voor ik de halve auto op de kop zet om hem te vinden?
Je zekeringenkast vind je links onder je stuur. :thumbup:
bigremco
06-11-2015, 16:56
Heb de verklikker gevonden tussen welke kabels moet ik hem aansluiten dan zodat hij goed werkt
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.