PVPMK1
15-12-2014, 13:17
Hallo mede VW'ers,
Ik wil graag een topic openen voor mijn JH motor swap (Cleaning)
En zou hier graag mijn vragen willen zetten om mijn blok zo strak mogelijk te maken, van wat er wel en niet nodig moet zijn op of aan het blok.
Nu is er al wat gegaan met de zoek functie, en heb al wel het een en ander gevonden maar nog niet echt duidelijk, vandaar ik mensen zoek die al bekent en zich de JH (DX) motor eigen heeft gemaakt.
In de Golf zou ik wat meer relaxter willen gaan rijden, ook naar meetings in club verband kom je net iets te kort zeker als men naar buitenland gaat.
Er ligt nu een 1.1 GG blok in met een 4 bak in de Golf.
Nu is er een donor Cabriolet op mijn pad gekomen met een JH blok alles erop en eraan, dus alles 1 op 1 over te zetten op 1 motorsteun na dan, de motorruimte staat toch weer in de planning om aan te pakken dat komt wel goed.
Het is me bekend dat een K-jetronic lastig kan gaan doen, maar ik wil toch gaan kijken wat er mogelijk is want er is best weinig over bekend van onderdelen weglaten en hoop het hier te kunnen vinden met de zoek functie of heeft iemand een linkje naar een JH motor swap.
Tevens gelijk 4 vraagjes.
Vraagje:
De koudestart injector zou ik graag willen laten vervallen is dat mogelijk, zo ja wat moet er dan gedaan worden.
Vraagje:
Met hoeveel Nm moet of zetten jullie de spinnekop (verdeler) op de luchtweger.
Vraagje:
Omtrent de lambdasonde heb ik gevonden dat hij niet op een JH blok zit :D ? dus eigenlijk niet noodzakelijk is, maar hoe gaat men dat weghalen als het er wel opzit (bij mij het geval :redface: ) bij de spinnekop zit daar ook een soort klepje (met stekker) voor de lambdasonde is dat dan een kwestie van loshalen van de spinnekop en afdoppen?
Vraagje:
Hier heb ik iets waar ik niet goed aan uit ben gekomen de brandstof toevoer, sowieso een GTI brandstof tank, pompje in de tank, brandstoffilter(expansievat), brandstofpomp, accumulator, brandstoffilter naast spinnekop. Welke kan er weg gelaten worden ik dacht de accumulator?
Voor mij zijn het pitte vragen, misschien voor jullie een makkie.
Groet,
Patrick.
Ik wil graag een topic openen voor mijn JH motor swap (Cleaning)
En zou hier graag mijn vragen willen zetten om mijn blok zo strak mogelijk te maken, van wat er wel en niet nodig moet zijn op of aan het blok.
Nu is er al wat gegaan met de zoek functie, en heb al wel het een en ander gevonden maar nog niet echt duidelijk, vandaar ik mensen zoek die al bekent en zich de JH (DX) motor eigen heeft gemaakt.
In de Golf zou ik wat meer relaxter willen gaan rijden, ook naar meetings in club verband kom je net iets te kort zeker als men naar buitenland gaat.
Er ligt nu een 1.1 GG blok in met een 4 bak in de Golf.
Nu is er een donor Cabriolet op mijn pad gekomen met een JH blok alles erop en eraan, dus alles 1 op 1 over te zetten op 1 motorsteun na dan, de motorruimte staat toch weer in de planning om aan te pakken dat komt wel goed.
Het is me bekend dat een K-jetronic lastig kan gaan doen, maar ik wil toch gaan kijken wat er mogelijk is want er is best weinig over bekend van onderdelen weglaten en hoop het hier te kunnen vinden met de zoek functie of heeft iemand een linkje naar een JH motor swap.
Tevens gelijk 4 vraagjes.
Vraagje:
De koudestart injector zou ik graag willen laten vervallen is dat mogelijk, zo ja wat moet er dan gedaan worden.
Vraagje:
Met hoeveel Nm moet of zetten jullie de spinnekop (verdeler) op de luchtweger.
Vraagje:
Omtrent de lambdasonde heb ik gevonden dat hij niet op een JH blok zit :D ? dus eigenlijk niet noodzakelijk is, maar hoe gaat men dat weghalen als het er wel opzit (bij mij het geval :redface: ) bij de spinnekop zit daar ook een soort klepje (met stekker) voor de lambdasonde is dat dan een kwestie van loshalen van de spinnekop en afdoppen?
Vraagje:
Hier heb ik iets waar ik niet goed aan uit ben gekomen de brandstof toevoer, sowieso een GTI brandstof tank, pompje in de tank, brandstoffilter(expansievat), brandstofpomp, accumulator, brandstoffilter naast spinnekop. Welke kan er weg gelaten worden ik dacht de accumulator?
Voor mij zijn het pitte vragen, misschien voor jullie een makkie.
Groet,
Patrick.