View Full Version : 9,10,11 sept'05 Int. VW-meeting in zonnig Toscane Italie.
Komt dat effe goed uit, ik vertrek in september voor het eerst naar Italie om lekker te kamperen in de buurt van Florance, blijkt er in diezelfde week een groot Keverevenement te zijn in Siena. Op 9, 10, en 11 september dus.
Ik ben erg benieuwd, en de foto's zal ik over een paar weken uiteraard hier posten.
Toevallig nog meer mensen die kant op? Of is iemand eerder in Italie op een meeting geweest? Ik ben benieuwd hoe het daar leeft en wat er zoal rondrijdt.
Er staat een link op www.vwshows.nl. Een beetje onduidelijke links allemaal, maar de locatie is i.i.g. erg mooi, bij een heel oud kasteel.
Wel een kleine 1400 km rijden vanaf Nederland. :o ......
www.deikaferservice.com, tjek maar effe.
Greetz, Telly.
the hanz
28-08-2005, 16:33
ja ja toeval zeker, je vriendin wilde naar italie en jij keek wel wanneer ;)
rot hoor.... :D
volksfahrer.nl
28-08-2005, 16:45
Ik ben in 2002 met m'n kevertje op een meeting in Valtrompia geweest.
Dat ligt ergens onderaan het Gardameer.
Het was een aparte ervaring! We waren de enigste buitenlandse bezoekers en hadden best wat bekijks!
Er stonden leuke wagens bij! Ik zal wat foto's inscannen van de meeting.
De taalbarriƫre was wel jammer. De lui daar spraken geen Engels of Duits en
mijn Italiaans is ook niet zo best :p
Ga je met de 412? Veel plezier i.i.g.!
ja ja toeval zeker, je vriendin wilde naar italie en jij keek wel wanneer ;)
rot hoor.... :D
Nee hoor, puuur toeval. :D
Ik ben in 2002 met m'n kevertje op een meeting in Valtrompia geweest.
Dat ligt ergens onderaan het Gardameer.
Het was een aparte ervaring! We waren de enigste buitenlandse bezoekers en hadden best wat bekijks!
Er stonden leuke wagens bij! Ik zal wat foto's inscannen van de meeting.
De taalbarriƫre was wel jammer. De lui daar spraken geen Engels of Duits en
mijn Italiaans is ook niet zo best :p
Ga je met de 412? Veel plezier i.i.g.!
Nee, 't wagentje wacht nog bij de Barn op onderdeeltjes om door de a.p.k. te komen. Over een paar weekjes hoop ik 'em te kunnen showen op een ACN. Don doet erg zijn best om hem weer netjes te krijgen, was toch heel wat rotter dan we dachten. Respect voor Don :cool: .
Ik neem de lease-Vivaro mee, kunnen we lekker veel onderdelen (of Vespa's :) )mee terugnemen.
Greetz, Telly.
GEZOCHT: tegen schappelijke prijs 2 koplampen compleet voor een 412
Liefst compleet met units
GEZOCHT: tegen schappelijke prijs 2 koplampen compleet voor een 412
Liefst compleet met units
Er is vast ook onderdelenmarkt bij in Siena. Effe neuzen of er type 4 spul tussen zit. ;)
Leuke meeting in niet zo zonnig Toscane :frown: Brak 's middags wel door gelukkig. :cool:
Was ter ere van de film Herby Fully Loaded die daar eindelijk uitkwam (Italiaans nagesinchroniseerd)Mijn vriendin heeft een Italiaanse filmposter kunnen bemachtigen van een medewerker.('please put it in your car and don't show anybody!") Sponsor was heel streng, alleen voor leden. :D
Heel veel T2 Westy's, het hele dorp stond vol. Verder veel mooie orginele Kevertjes.
Geen honderden, maar in het land van de Fiat 500 viel deze meeting toch op.
Onderdelenmarkt stelde nix voor, jammer.
Telly.
:cool:
Dat waren ze voorlopig.
ziet er leuk uit....eens auto's die je niet op iedere meet ziet toch!!
greetz..Vic..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.