View Full Version : KMS MP25 Launch control
VolkswagenRacing
13-03-2014, 23:14
Beste mensen,
Ik heb een vraag over een mp25 motor management.
Wat is er precies nodig om hier de launch control functie van te kunnen gebruiken?
Zal dat niet hetzelfde zijn als bij een DTA?
Volgens mij werkt dat grotendeels in combinatie met je abs systeem , snelheid - en toerentalsensor.
Is het niet terug te vinden in de gebruikers handleiding?
in principe alleen een knop en een stukje kabel boom volgens mij.
launch control is niet heel uitgebreid bij de MP25
VolkswagenRacing
14-03-2014, 20:38
Niemand die precies het hoe en wat weet?
Roy-16VT
14-03-2014, 20:49
heb je al op hun site gekeken staan complete schema`s en handleidingen op.
Zoek anders even contact met Albi Engineering, die sluit KMS, AIM etc aan. man met zeer veel verstand van zaken en goeie connecties met Kronenburg
Dub-Detail
16-03-2014, 09:09
Waarom zou je dan niet meteen contact opnemen met van Kronenburg.
Bij mij werkt het met een draad die uit de ECU komt die gaat naar een schakelaar op het Dash-Board welke geschakeld staat naar massa via de sensor die voor de cruisecontrol op mijn koppelingspedaal zit.
Als ik het mij goed herinner kun je:
In de ecu verschillende modi selecteren, in de uitgebreidere versies van de KMS ecu's zit traction control. Dit kan via de ABS sensoren worden aangestuurd en versnellingsafhankelijk worden afgeregeld.
Maar de basic versie is gewoon een draad schakelen naar massa.
O.Z racing
06-04-2014, 21:07
schakelaartje maken om aan te zetten.en een koppelingsschakelaar maken en aansluiten.de rest is instelwerk.niet zelf aanprutsen a.u.b. verkeerde instelling kan ernstige motorschade tot gevolg hebben
MartinW0527
06-04-2014, 22:53
bij de mp25 is de launch control gewoon een knopje die je inhoudt om de rev limiter te verlagen, meer niet.
VolkswagenRacing
07-04-2014, 21:31
Dank je!
Herm Schreurs
09-04-2014, 18:22
bij de mp25 is de launch control gewoon een knopje die je inhoudt om de rev limiter te verlagen, meer niet.
Ja maar die wil je toch uit hebben na overschakelen?
En daarna mag de traction-regeling het overnemen? Dan kom je er met "alleen een knopje" helaas niet.
MP25 is daarin helaas iets minder uitgebreid. Bij de MD35 kun je meer regelen op basis van de input-module van de 4 wielen.
Ik zou je toch echt even adviseren om meteen met de heren van van Kronenburg contact op te nemen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.