View Full Version : Type 1 grill met chroom ruilen
Ik heb hier een nieuwe origineel VW grill liggen met chrome lijstjes en dubbele koplampen compleet met nieuwe originele verstralers maar sinds ik een grote intercooler in ga bouwen kom ik in de knel met de verstralers..
http://morninglight.demon.nl/a3/cult1.jpg
http://morninglight.demon.nl/a3/cult2.jpg
€125
Inruil grill met enkele koplampen bespreekbaar :)
steven16v
31-07-2005, 10:16
Waarom nou geen enkele koplampen. :( Die zoek ik dus.
vwmk2driver
01-08-2005, 17:29
wil je ook een chrome rand dan? anders zo niet heb ik nog wel een complete gril met enkele koplamp
Ik hoef er zoiezo geen koplampen bij want ik heb heldere liggen.. is het er 1 met dikke lamellen of zoals die ik nu heb met die streepjes? evt foto?
En ben jij wel opzoek naar chrome randjes?
Klaas16v
02-08-2005, 00:31
Steven16v en Morninglight... eBay goed in de gaten houden.
Pas nog een golf 1 grille met chromen bies (enkele koplampen) voor 31 euro weggepikt :D
vwmk2driver
02-08-2005, 06:24
ik ben eigenlijk op zoek naar rode biesen maar aangezien deze bijna niet meer te krijgen is zoek ik er wel een chrome bij dan spuit ik die rood. of ik kom tegen de tijd wel een rode tegen..
en volgens mij heb ik dikke moet ik is kijken
gr frank
steven16v
02-08-2005, 07:48
Pas nog een golf 1 grille met chromen bies (enkele koplampen) voor 31 euro weggepikt
verkopen??? :D :D :D
ik ben eigenlijk op zoek naar rode biesen maar aangezien deze bijna niet meer te krijgen is zoek ik er wel een chrome bij dan spuit ik die rood. of ik kom tegen de tijd wel een rode tegen..
en volgens mij heb ik dikke moet ik is kijken
gr frank
Barbaar :(
Mijn duits is wat roestig dus waar moet ik op zoeken op ebay?
Dennis@polo86c.nl
03-08-2005, 01:10
Hier staat er eentje:
klik (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=14767&item=7990506631&rd=1&ssPageName=WDVW)
je kan toch een gewone enkele grill zonder bies kopen en daar de chrome bies opzetten of ben ik nou gek :eek:
ik heb laatst 2 grillen gekocht (marktplaats)met chrome lijsten 1enkele en 1dubbele.
ik zal er 1 marsrood spuiten en de onder origineel houden.
gewoon goed zoeken........
Dat kan wel ja maar dan heb je of geen chrome VW teken, geen origineel VW of niet nieuw...
Dennis@polo86c.nl>
Ik hou ebay wel in de gaten maar je weet nooi wat je krijgt op ebay... op de foto kan het er nog zo mooi uitzien maar als je het dan krijgt is het rommel :mad:
Die strips, logos en weet ik veel wat allemaal zijn gewoon over te zetten, dus niet te ingewikkeld gaan doen allemaal hoor.
steven16v
04-08-2005, 08:12
Pas nog een golf 1 grille met chromen bies (enkele koplampen) voor 31 euro weggepikt
Heb er net ook eentje gekocht. Origineel VW. En in perfecte staat. Voor nog geen 40 euro's :biggrin: :biggrin:
even een vraagje :o
wie van jullie woont er in groningen?! :confused:
dit gaat over deze grillen!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.