View Full Version : Welke velgen onder een GTD-Special?
StefTurboDiesel
04-01-2014, 17:08
Beste,
Klinkt misschien een gekke vraag tussen al die vragen hier..
Ik ben inmiddels van plan om andere velgen te gaan kopen voor mijn Golf, als mijn loon gestort is.
Maar ik weet niet welke ik moet kiezen?
Het zijn alle 2 betaalbare velgen.
Origineel had ik BBS RA's eronder, maar aangezien ze er wat slecht uitzien wil ik liever iets mooiers en groters.
Alvast de 2 velgen die ik mooi vind.
Rh cup's 16'' prachtige staat
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1475995_10201352200793691_1826774893_n.jpg
of
Deze BBS'en? Onbekende inch (stond er niet op vermeld op de verkoopsite.)
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1511235_10201352200833692_348094690_n.jpg
Wat zouden jullie kiezen?
Gr
SergioVW
04-01-2014, 17:33
Ik zou persoonlijk de BBS'en nemen, gewoon omdat jou auto al met de BBS'en geleverd is.
Bekijk het van deze kant, geen BBS = Geen gtd-special meer :tongue:
StefTurboDiesel
04-01-2014, 17:48
Bwa ik ''haat'' bbs, gewoonweg omdat ze moeilijk schoon te maken zijn, als je op de carwash zit moet het snel gebeuren anders staat er een hele bende achter je te claxoneren omdat je te traag je wagen wast :tongue:. Met die schuimborstel krijg je ze nog niet clean.
Moet je echt met een tandenborstel in de hoekjes staan schrobben, vind ik ook maar niks.
Met die RA's, telkens als ik uit de wasstraat kwam, zagen ze er nog erg vuil uit.
:rolleyes:
SergioVW
04-01-2014, 17:53
Dat wel ja, is heel wat anders dan gewone 5 spaaks velgen, daar kan een schuimborstel van de carwash makkelijk door heen...
jammer dat het die velgen zijn geworden
StefTurboDiesel
05-01-2014, 15:54
Ieder zijn mening, ik vind ze mooi ;)
Voor 150euro, da kunde toch nie late ligge..
Geen enkel krasje op de velgen.
tja.. Zie ik nog liever de ori staal eronder.
Voor onder een gtd special vind ik t behoorlijke afbreuk.
SergioVW
05-01-2014, 16:00
Als je vuil commentaar hebt, hou het voor je eigen aub.
Thanks
SergioVW
05-01-2014, 16:01
@Stef, die zien er heel mooi uit
Proficiat!
Vraagt toch een mening..
Vuil commentaar? Misschien beter lezen
StefTurboDiesel
05-01-2014, 16:04
Is waar wat Sergio zegt.
Ieder zijn keus, ik vind bbs velgen moeilijk schoon te krijgen op een carwash.
Boeit me niet wat je zegt hoor, ik ben blij dat ik ze tenminste heb :D
waarom dan een topic openen waarin je men een mening vraagt welke velgen onder een gtd special?
Dat je er zelf tevreden mee bent is t belangrijkste. Ikzelf vind het een afbreuk.
StefTurboDiesel
05-01-2014, 16:13
Jou mening?
Iedereen zijn mening, niet de jouwe. :screwy:
En zulke negatieve commentaar mag gezegd worden, maar door daarmee een persoon teleurgesteld mee te gaan maken?
Heb daar voor gewerkt. :sleep:
misschien eens wat vaker de deur uitgaan krijg je wat dikker huidje van.. man man
SergioVW
05-01-2014, 16:24
Jammer bestaat er geen knopje waarmee je de reactie kunt verwijderen want dit slaat nergens op..
Sjieke velgen maat ;)
Jan-Jelle
05-01-2014, 16:27
misschien eens wat vaker de deur uitgaan krijg je wat dikker huidje van.. man man
:goodpost:
Hij geeft zijn mening, waar duidelijk om gevraagd wordt en dan is het nog niet goed.
Ik vind ze ook niet mooi onder deze auto veel te bol/rond. Ik zie liever verbreed staal of een dichte velg onder een golf 2. Dan maar een paar honderd meer uitgeven...
Maar ieder zijn ding.
CarloPJB
05-01-2014, 16:41
Mooie velgen !
Maar niet onder een Mk2 ;-)
Jelle-Mk1G60
05-01-2014, 16:42
Ik vind ze ook op niet veel trekken, en dat sergio een vriendje is valt maar een heel klein beetje op.
Maar als jij er tevreden mee bent! ;)
blijven de mooie velgen in de omloop om te kopen :D
StefTurboDiesel
05-01-2014, 16:45
Ik heb nog altijd de keus om ze door te verkopen hoor.
Ze zien er nieuw uit, voor 150euro.
.
Maar zoals je zegt ieder zijn mening, ik heb veel Golf 2's gezien met Cup velgen :D
obimaster
05-01-2014, 17:23
:thumbup:
StefTurboDiesel
05-01-2014, 19:12
:cheers: https://www.google.be/search?q=golf+2+cup&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=TqDJUseNBZDPsgbkwoHoBQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=676#es_sm=93&espv=210&q=golf+2+rh+cup&tbm=isch
StefTurboDiesel
05-01-2014, 19:14
:giggle: +- per dag.
:thumbup:
a.busser
05-01-2014, 19:54
Kan geen foto's zien in het topic, of het dus staat of niet, dat kan ik niet beoordelen.
Wat me voor de rest opvalt is dat dit topic beter "bevestig mijn mening over welke velgen onder een GTD-Special?" had kunnen heten...
Scirocco_1600
05-01-2014, 21:37
Idd ik kan ook geen foto's zien . Wel weet ik hoe ra er uit ziet en Rh weet ik ook ... Mooie velgen ... Voor onder een Polo ... Een golf 2 vraagt om verbreed staal of ronal turbo's ofzo ... Mijn loon is iets minder dan 150€ per dag maar mijn velgen kosten wel een stuk meer :) , als je een topic start kan je u aan alles verwachten het heeft dus geen zin om iedereen aan de vallen . Ikzelf heb respect voor een forumlid ook al zeggen ze iets wat je niet wilt horen . Want over smaken en kleuren valt niet te twisten .
StefTurboDiesel
05-01-2014, 21:50
Nou kameraden van me vonden de velgen allemaal heel mooi.
Waarom jullie de foto's niet zien?
Heb ze verwijderd.
Ik rij veel liever rond in deze nieuwe velgen die betaalbaar waren, en niet te veel kosten. dan de bbs ra's die er slecht uitzien en alle 4 borduurschade hebben. Dat zag er niet uit.
Buona notte a tutti. :)
Dokter D
05-01-2014, 21:51
Wanneer je om een mening vraagt kun je ook een mening verwachten die niet geheel overeen komt met je eigen mening.
Mijn mening is dat RH's niet staan onder een mkII en wanneer jou mening daar niet mee overeen komt.... even goede vrienden.
Maar das mijn mening :d
Scirocco_1600
05-01-2014, 22:00
Heb ze verwijderd.
Ik rij veel liever rond in deze nieuwe velgen die betaalbaar waren, en niet te veel kosten. dan de bbs ra's die er slecht uitzien en alle 4 borduurschade hebben. Dat zag er niet uit.
Wat ik niet snap je had voor u eigen al een keuze gemaakt waarom vraag je dan nog om de mening van andere ? Hoeveel je uit wilt geven aan velgen moet jij weten hè . Dat maakt mijn rekening niet :) wil je iets unieks betaal je wel wat meer . Dat is ook de reden dat er zoveel soorten velgen bestaan :) zo heeft ieder iets naar zijn eigen goesting :)
a.busser
05-01-2014, 22:01
Heb ze verwijderd.
Das mooi jongen... :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.