duudt
09-11-2013, 21:32
Ik ben bezig met de revisie van mijn onderblok, het gaat om een 2.0 8v 2e onderblok met TDI krukas en 83mm custom zuigers.
Bij mijn huidige onderblok zijn de olie sproeiers afgeplugt, en sta nu voor de keuze om dit bij m'n nieuwe onderblok ook weer te doen, of ze te laten zitten.
Het oude onderblok heb ik ongeveer 7 jaar geleden zo gekocht, en hierbij waren ze dus al afgeplugt.
Iemand die mij kan vertellen waarom ik ze juist wel of juist niet moet laten zitten?
De motor zit in een golf 1, met een max bewerkte kop en 45er webers erop.
Bij mijn huidige onderblok zijn de olie sproeiers afgeplugt, en sta nu voor de keuze om dit bij m'n nieuwe onderblok ook weer te doen, of ze te laten zitten.
Het oude onderblok heb ik ongeveer 7 jaar geleden zo gekocht, en hierbij waren ze dus al afgeplugt.
Iemand die mij kan vertellen waarom ik ze juist wel of juist niet moet laten zitten?
De motor zit in een golf 1, met een max bewerkte kop en 45er webers erop.