jelle vda
01-11-2013, 16:19
Beste forumleden ,
Een tijdje geleden ben ik begonnen met de inbouw van een andere motor,
Eerst had ik een corrado gekocht met 9a blok maar deze bleek niet zo super te zijn .
Was wel al begonnen met de volledige kabelboom van de 9a in te bouwen inclusief zekeringskast en de 2 computers , degene binnen en in de waterbak.
Nu heb ik een abf gescoord met niet complete kabelboom
Kan ik deze nu in de jetta lepelen en veel van de motorelectronica gebruiken , en gewoon enkele stekkers vervangen/bijplaatsen achteraan de zekeringskast . En hoe zit het met de ecu ?
Die in de waterbak vervangzn door die van de abf ? Heb er helaas wel geen contactslot bij en weet niet of het 1 met startblokkering is .. :shake:
En hoe zit het me de ecu die binnen onder het dash zit ?
Want zou graag de mfa werkend krijgen met een golf 2 tellerbak
Grtz Jelle
Een tijdje geleden ben ik begonnen met de inbouw van een andere motor,
Eerst had ik een corrado gekocht met 9a blok maar deze bleek niet zo super te zijn .
Was wel al begonnen met de volledige kabelboom van de 9a in te bouwen inclusief zekeringskast en de 2 computers , degene binnen en in de waterbak.
Nu heb ik een abf gescoord met niet complete kabelboom
Kan ik deze nu in de jetta lepelen en veel van de motorelectronica gebruiken , en gewoon enkele stekkers vervangen/bijplaatsen achteraan de zekeringskast . En hoe zit het met de ecu ?
Die in de waterbak vervangzn door die van de abf ? Heb er helaas wel geen contactslot bij en weet niet of het 1 met startblokkering is .. :shake:
En hoe zit het me de ecu die binnen onder het dash zit ?
Want zou graag de mfa werkend krijgen met een golf 2 tellerbak
Grtz Jelle