View Full Version : kokers nodig
kammetje
10-07-2005, 12:50
Ik zoek een linker en een rechter koker om te vervangen in mijn 1967-er fastback.. De apk keurmeester vertelde me dat helemaal geen plamuur op mag zitten...dus dqn toch maar vervangen natuurlijk...
iemand tips hiervoor?
Paruzzi heeft deze: Kokerbalk links. Type 3 en ook rechts....goei of slecht?
manijack
10-07-2005, 12:58
De paruzzi rommel zou ik niet kopen, zelfs een keverancier van hun rade ze mikj af. Ik heb nog nog wel een buitendorpel liggen maar ik weet ff niet welke kant dat is. En op het moment kan ik ook ff niet kijken want ik zit in de ardenne (nog 3 weken) en de dorpel ligt thuis. Je kan het ook bij van Kranen proberen wellicht heeft die nog wat liggen. Anders zou je het bij T3D moeten proberen maar die zijn wel erg duur.
Succes.
Jack
stufenheckfahrer
10-07-2005, 13:24
Je kunt eens op deze advertentie kijken of je er iets mee kan.
http://www.kapaza.be/detail/630520/
Greetz, Ron
stufenheckfahrer
10-07-2005, 13:28
De paruzzi rommel zou ik niet kopen, zelfs een keverancier van hun rade ze mikj af.
Waarom istie leverancier dan?? :confused:
Lijkt mij dan geen betrouwbare zakenpartner :p
Ik zou gewoon die kokers van Paruzzi nemen en goed in de shit zetten. Ze hoeven toch geen 30 jaar mee te gaan?
NOS is absoluut beter, maar ook gelijk een stuk meer ping ping!
Mychatype3
12-07-2005, 16:45
Ik zoek een linker en een rechter koker om te vervangen in mijn 1967-er fastback.. De apk keurmeester vertelde me dat helemaal geen plamuur op mag zitten...dus dqn toch maar vervangen natuurlijk...
iemand tips hiervoor?
He Jeroen
Plamuur mag wel hoor :(
De kokers van Paruzzie zijn overzet kokers! niet onaardig beter dan zelf kloppen uit een rechte plaat????
Ik heb nog komplete kokers uitgezaagd uit mijn 68 TL gestraald maar met laswerk maar wel origineel plaatwerk :), een originele nos buitenkoker en 1 of twee overzet kokers?
Groet mycha
kammetje
12-07-2005, 21:36
He Jeroen
Plamuur mag wel hoor :(
De kokers van Paruzzie zijn overzet kokers! niet onaardig beter dan zelf kloppen uit een rechte plaat????
Ik heb nog komplete kokers uitgezaagd uit mijn 68 TL gestraald maar met laswerk maar wel origineel plaatwerk :), een originele nos buitenkoker en 1 of twee overzet kokers?
Groet mycha
He Mycha,
de apk keurmeester wilde de auto niet goedkeuren omdat er plamuur op zit en zi kon hij niet zien of de kokers nog wel goed waren....ook de aanslauiting met de bodem van de auto was hij niet echt blij...raar want daar had ik ze de vorige keer helemaal niet overgehoord...
Maar ik lees wel weer dat je genoeg materiaal hebt liggen. Ik heb met leon net ook afgeproken dat ik naar hem toekom zaterdag en dan kijk ik even wat hij misschien voor me had...dus eerst even met leon overleggen want ik zal die fout geen tweede keer maken ;)
jeroen
apk keurmeester mag niet afkeuren wat hij niet kan zien..
Stel, jij hebt een plastic dorpelverbreder op de auto, dan kan een apk-keurmeester niet zien dat het daar een gatenkaas is, maar hij mag (je niet vragen) het eraf te halen als hij vermoedt dat er iets achter zit, maar hij mag j auto er ook niet op afkeuren!
Laat hem het apk handboek maar goed doorlezen!
kammetje
12-07-2005, 21:56
de beste man wilde een koevoet gebruiken:( ... maar kokertjes zijn niet helmaal top maar zeker niet afkeuringswaardig....
en hoe zit het met de verbindingen van de kokers?
gewoon bij een ander laten keuren dan is ie wel goed ;)
Mychatype3
13-07-2005, 12:32
He Mycha,
de apk keurmeester wilde de auto niet goedkeuren omdat er plamuur op zit en zi kon hij niet zien of de kokers nog wel goed waren....ook de aanslauiting met de bodem van de auto was hij niet echt blij...raar want daar had ik ze de vorige keer helemaal niet overgehoord...
Maar ik lees wel weer dat je genoeg materiaal hebt liggen. Ik heb met leon net ook afgeproken dat ik naar hem toekom zaterdag en dan kijk ik even wat hij misschien voor me had...dus eerst even met leon overleggen want ik zal die fout geen tweede keer maken ;)
jeroen
Is goed, ik hoor het wel.
Seeya mycha
kammetje
16-07-2005, 22:21
Leon bedankt voor je kokers!!!! nu kan ik weer aan het werk hahhaha...
Ps mooie ruimte heb je daar! Als je eens naar de McMeeting in veldhoven komt dan kun je ook komen kijken naar onze ruimte, ligt er 2 minuten vandaan namelijk..Ps deze oproep geldt voor iedereen natuurlijk:)
the hanz
19-07-2005, 11:23
:confused: :confused: auto is toch al gespoten :confused: :confused: nu weer kokers er in lassen en weer bij werken ??
lijkt me toch dat je beter eerst een andere apk keurmeester kan proberen
kammetje
19-07-2005, 17:20
Helemaal mee eens mr. Hanz...
Men zewgt dat mocht er een gaatje in zitten dat het dan nog geen probleem is want 20% mag zelfs rot zijn.
Nou ik heb zelf al dekeuze gemaakt om gewoon alles eruit te slijpen en nieuw in te leggen. Immers een beetje rot is niet goei. Dat ik ze nog niet vervangen had, had te maken dat de auto gespoten moets zijn voor de bruiloft. Ook het rechter binnenscherm moet ik nog aanpakken, dus ik ben nog niet klaar hoor.
manijack
21-07-2005, 13:34
Waarom istie leverancier dan?? :confused:
Lijkt mij dan geen betrouwbare zakenpartner :p
toevallig hun betrouwbaarste, maar als iets niet past en je er als leverancier niet tevreden over bent mag je dat toch zeggen, lijkt me juist een duidelijkl voorbeeld van eerlijk zaken doen......
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.