PDA

View Full Version : Dagteller werkt niet

The_Rabbit
14-06-2013, 17:21
Hallo,

Gisteren deed ie het nog wel, vandaag niet meer? Ik kan mijn dagteller niet meer resetten naar nul bij mijn Mk4. Weet iemand mss wat het probleem is? Hoop dat de tellerbak niet compleet om zeep is?!

Mvg Andy.

MK2-VRT
14-06-2013, 22:55
Teller zelf is het probleem..Kan geen kwaad maar als je het verholpen wilt hebben moet je een andere teller zoeken..

Deze moet ook ingeleerd worden net zoals de sleutels, kan ik eventueel wel tegen en vergoeding voor je doen.

Gr Stefan

The_Rabbit
18-06-2013, 23:53
Teller zelf is het probleem..Kan geen kwaad maar als je het verholpen wilt hebben moet je een andere teller zoeken..

Deze moet ook ingeleerd worden net zoals de sleutels, kan ik eventueel wel tegen en vergoeding voor je doen.

Gr Stefan

Dacht ik al, nu begint de boordcomputer ook al te biepen en er mankeert helemaal niks?! Is zo'n tellerbak duur tweedehands of valt dit mee,

Mvg Andy.

MK2-VRT
19-06-2013, 09:42
De prijs valt wel mee..Normaal voor een normale teller een 50 euro..

Heb voor een tdi ook nog een sport edition teller liggen ( Jubi / 25Jahre 1J5 920 826C )

Kan hem ook voor je monteren en inleren, dat laatste moet je namelijk zowiso, maakt niks uit welke teller je neemt.

Gr Stefan

The_Rabbit
25-06-2013, 21:59
De prijs valt wel mee..Normaal voor een normale teller een 50 euro..

Heb voor een tdi ook nog een sport edition teller liggen ( Jubi / 25Jahre 1J5 920 826C )

Kan hem ook voor je monteren en inleren, dat laatste moet je namelijk zowiso, maakt niks uit welke teller je neemt.

Gr Stefan

Bij mij gaat het om een 1.9 TDI motorcode ALH van 2001. Is er ééntje met boordcomputer. Dus ik weet niet of die van een sport edition gaat passen?

http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/1/9/6/Herschaaldekopievan007.jpg

SteffenUS
25-06-2013, 22:18
Een sport teller die uit een diesel komt moet gewoon passen. Inleren en gaan!

MK2-VRT
27-06-2013, 09:46
SE teller werkt bij een TDI vanaf +/- 05 '99

Kun je ook zien aan het nummer van de teller, dat moet een 920 zijn..

Idd een kwestie van teller inleren en de sleutels en hij loopt.

Alleen heb ik op het moment geen TDI teller meer liggen, enkel nog een benzine..

Of je moet nog diesel wijzerplaten van een se tacho hebben liggen, kan ik er wel diesel software opzetten :D

Ook wijzers verlicht bij contact aan is bij die tellers mogelijk..