black_gti
14-06-2005, 12:55
ik en me broertje hadden naar ons idee een goed geslaagd weekend achter de rug betreft de ombouw van een schade gti naar onze eigen gti wegens een doorgefikte kabelboom.
nu het probleem we zijn zeer zorgvuldig geweest met het labelen van alle kabels, maar toch komen wij niet meer uit de volgorde van de 4 draden op de bobine.
dit is een rode/groene/dubbel zwart/enkel zwart.
en tevens is een blauw/bruine draad met gele stekker over, deze zit samen in 1 kabelboom om het zo maar te noemen met de stekker die op de verdeler zit.
zou iemand mij hiermee kunnen helpen want we balen er zwaar van dat hij niet start.
en tevens de reden waarom de 1e affikte is nu weer gebeurt, het betreft enkel dit keer maar 1 draadje de vorige keer was er veel meer afgebrand waardoor de auto helemaal niet meer te gebruiken was, tis namelijk dat wij alles aan hadden gesloten en getjekt hadden, vervolgens de accu aangesloten alles deed het. na ongeveer 3 minuten testen van verlichting blazers enzovoort was er heel veel rook vanaf de stuurkolom en weer dezelfde draad afgebrand, de enigste functie die nu niet werkt is de mfa boordcomputer, voor de rest doet alles het behalve dan het starten van de motor. enkel eens een plofje in de uitlaat of luchtfilter, das al.
de auto was origineel een 1.3 maar is volledig omgebouwd naar 1.8 ev, echt alles zit er op van de originele schade gti die wij hadden gekocht.
nu het probleem we zijn zeer zorgvuldig geweest met het labelen van alle kabels, maar toch komen wij niet meer uit de volgorde van de 4 draden op de bobine.
dit is een rode/groene/dubbel zwart/enkel zwart.
en tevens is een blauw/bruine draad met gele stekker over, deze zit samen in 1 kabelboom om het zo maar te noemen met de stekker die op de verdeler zit.
zou iemand mij hiermee kunnen helpen want we balen er zwaar van dat hij niet start.
en tevens de reden waarom de 1e affikte is nu weer gebeurt, het betreft enkel dit keer maar 1 draadje de vorige keer was er veel meer afgebrand waardoor de auto helemaal niet meer te gebruiken was, tis namelijk dat wij alles aan hadden gesloten en getjekt hadden, vervolgens de accu aangesloten alles deed het. na ongeveer 3 minuten testen van verlichting blazers enzovoort was er heel veel rook vanaf de stuurkolom en weer dezelfde draad afgebrand, de enigste functie die nu niet werkt is de mfa boordcomputer, voor de rest doet alles het behalve dan het starten van de motor. enkel eens een plofje in de uitlaat of luchtfilter, das al.
de auto was origineel een 1.3 maar is volledig omgebouwd naar 1.8 ev, echt alles zit er op van de originele schade gti die wij hadden gekocht.