indewarre
30-12-2012, 19:31
de luup van men vriendin wil niet op slot. de centrale vergrendeling doet het niet ook niet met het knopje wat in de auto zit. het slot draait wel maar niet binnen in de deur de passagiers zijde kan wel op slot maar de cv doet het dan ook niet de kofferbak wil daar in tegen niet van slot.
wat al gedaan de zekeringen gecontroleerd kan zo niet een vinden die defect is
Weet iemand welke zekering de goede is mijn plaatje aan de binnenkant van het klepje is vervaagd? (zitten de elektrische ramen op dezelfde zekering? die doen het namelijk wel)
deurpaneel losgemaakt en zo ontdekt dat het het pennetje dat het slot verlengd naar het slotmechanisme niet draait dit zou volgens mij wel moeten
en ik kan het de deur ook niet op slot doen door het pennetje naar beneden te doen deze gaat niet, hoort dit ook zo?
Kan iemand me op weg helpen?
wat al gedaan de zekeringen gecontroleerd kan zo niet een vinden die defect is
Weet iemand welke zekering de goede is mijn plaatje aan de binnenkant van het klepje is vervaagd? (zitten de elektrische ramen op dezelfde zekering? die doen het namelijk wel)
deurpaneel losgemaakt en zo ontdekt dat het het pennetje dat het slot verlengd naar het slotmechanisme niet draait dit zou volgens mij wel moeten
en ik kan het de deur ook niet op slot doen door het pennetje naar beneden te doen deze gaat niet, hoort dit ook zo?
Kan iemand me op weg helpen?