View Full Version : koppakking vervangen en nu problemen
heb net de koppakking vervangen van mijn 1.8 gti 8v en nu draait dat ding zo vierkant als wat net een tractor en als ik gas geef doet hij niks en valt hij stil,heb de distributie toch juist gezet hoop ik,merkteken van vliegwiel(gleufje recht voor pinetje) en merkteken nokkenas (gleuf met o.t ernaast gelijk met o.t merkteken op plastiek kapje) benzine en ontsteking heb ik overal dus....help.
draai de ontsteking eens wat bij.... hij verzuipt dus ontsteekt wat te ehh laat volgens mij..
maar ben niet aan de ontsteking aan geweest?
draai de ontsteking eens wat bij.... hij verzuipt dus ontsteekt wat te ehh laat volgens mij..
de delco loszetten en naar links draaien of naar rechts???
vwleusden
17-05-2005, 20:55
beide proberen ;)
beide proberen ;)
ok ga ik morge effe testen dan,maar de distributie merktekens zijn toch juist ,niet?
ok ga ik morge effe testen dan,maar de distributie merktekens zijn toch juist ,niet?
Nee !!
Heb je OOK het merkteken bij de tussenas (die je onsteking aandrijft) goed gezet??
Nee !!
Heb je OOK het merkteken bij de tussenas (die je onsteking aandrijft) goed gezet??
shiiiit dat is em denk ik,heb daar o.t zien staan maar waar zet ik hem mee gelijk.thanks man
Zie andere topic wat je inmiddels geopend hebt ;-)
Allart-Ghetta
18-05-2005, 17:45
Nee !!
Zal wel verdraaid zijn :(
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.