View Full Version : eenarmige ruitenwisser maken
golf2gtdintercooler
02-02-2004, 15:02
als iemand een eenarmige ruitenwisser wilt maken k heb eindellijk de goede maat gevonden.je moet het kleine hendeltje verlengen tot hij 7cm lang is en dan natuurlijk een btje van het mechanisme wegslijpen..
Die was al gevonden.. :P Volgende keer eerst even goed informeren, scheelt je een hoop uit-puzzelen. :D
Toch leuk, dat hij het even meldt. Ik had het nog niet gezien of gelezen ergens. Niet, dat ik een 1-armige ramenlapper wil maar toch.
nee, oke, daar heb je wel gelijk in... Ik bedoel dus, dat het wel al bekend was, dus dat ie zich wat puzzelen had kunnen besparen. :rolleyes:
Het initiatief is oke!
7 cm?? Dat is wel heel erg veel, dat kan niet eens want dan loopt het asje tegen je parafan aan (plaat onder de ruit, achter je dashboard zeg maar) denk dat je 7mm bedoeld, en dat klopt wel ongeveer, kan zelfs 10mm, dan maakt ie nog een iets grotere slag.
In de workshop op onze site staat uitgebreide beschrijving.
http://www.dubstreme.com
niels_g60-power
02-02-2004, 23:42
ik heb er gewoon eentje gekocht en dat bevalt me prima.
Rallyegek
03-02-2004, 00:32
7 cm?? Dat is wel heel erg veel, dat kan niet eens want dan loopt het asje tegen je parafan aan (plaat onder de ruit, achter je dashboard zeg maar) denk dat je 7mm bedoeld, en dat klopt wel ongeveer, kan zelfs 10mm, dan maakt ie nog een iets grotere slag.
In de workshop op onze site staat uitgebreide beschrijving.
http://www.dubstreme.com
het totaal wordt dan 7 cm....... ;)
golf2gtdintercooler
03-02-2004, 10:48
thnx voor de reactie k heb nog n vraagje k heb n rs voorbumper maar die ligt vrij hoog van de grond af wat zou ik eronder kunnen maken dat t mooi kijkt???
Rallyegek
03-02-2004, 12:16
thnx voor de reactie k heb nog n vraagje k heb n rs voorbumper maar die ligt vrij hoog van de grond af wat zou ik eronder kunnen maken dat t mooi kijkt???
ik heb ook nog een rs bumper liggen maar als ik deze op de auto zet staat het mooi en is zeker niet hoog, ik weet niet of je de auuto ook verlaagt hebt ?
de wagen waar ik de bumper onder gehad heb was als ik het goed heb 60/40 verlaagt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.