View Full Version : Goede eerste auto gezocht!
Wouter42
29-08-2012, 19:35
Mag dicht! :thumbup: Wordt een Japanner.
Staan een paar leuke 6n's op het forum rond de 1500
Wouter42
29-08-2012, 20:43
Ja die hebben we gezien, prijs moet nog even naar gekeken worden. Heb graag nog wat opties. :)
Berrychello
31-08-2012, 09:34
Er stond onlangs nog een knalroze Golf mkII op Marktplaats :D
Waarom per sé VAG?
Alleen al omdat het een VAG auto is, zul je er niet veel vinden in die prijsklasse zonder al te veel mankementen.
Voor VAG auto's zijn te veel "liefhebbers" en iedereen die zoiets te koop heeft denkt dat het veel waard is.
Waarom niet zoiets als een Daihatsu Cuore of een Toyota Starlet? Eventueel een maatje groter met de Charade of de Corolla.
Allemaal auto's van beneden de 500 euro. Met onverwoestbare techniek.
Om goedkoop en betrouwbaar van A naar B te rijden voldoen deze prima.
Edit> En de 500 euro die je dan overhoudt, die kun je mooi in jouw golf investeren.. :D
Bovengenoemde zijn integere auto's. Absoluut. Maar het oog wil ook wat.
Is deze Golf Moda niks:
http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/paarse-vw-golf-ii-1-6-1990-jetta-grill-bbs-velgen-114316154.html?pc=3834zm&q=jetta
Goede eerste auto gezocht!
- Onder de € 1.000,-
Na een kapotte 16v en een 1.3NZ die niet wilde starten met een warme motor,
Moet en Zal er nu een auto voor haar komen die ten alle tijden start, hoe dan ook
Je geeft het zelf hierboven al aan, goedkoop is nagenoeg altijd duurkoop en
wat verwacht je nou van een auto voor minder dan 1000 euro,
kan je donderop zeggen dat je hoogst waarschijnlijk weer een sleutel bak koopt.
Je kan beter 1 x wat meer inversteren voor een nette en goede auto ipv continu
een "wrak'' te kopen wat je uiteindelijk alleen maar meer geld (en zorgen) kost.
een "wrak'' te kopen wat je uiteindelijk alleen maar meer geld (en zorgen) kost.
+1 :thumbup:
Wouter42
31-08-2012, 16:54
Waarom per sé VAG?
Alleen al omdat het een VAG auto is, zul je er niet veel vinden in die prijsklasse zonder al te veel mankementen.
Voor VAG auto's zijn te veel "liefhebbers" en iedereen die zoiets te koop heeft denkt dat het veel waard is.
Waarom niet zoiets als een Daihatsu Cuore of een Toyota Starlet? Eventueel een maatje groter met de Charade of de Corolla.
Allemaal auto's van beneden de 500 euro. Met onverwoestbare techniek.
Om goedkoop en betrouwbaar van A naar B te rijden voldoen deze prima.
Edit> En de 500 euro die je dan overhoudt, die kun je mooi in jouw golf investeren.. :D
Mee eens, heb haar zo ver gekregen om de VW Golf leuk te vinden, maar ik verplicht haar natuurlijk niks. Mocht het hier op dit forum niet lukken, dan gaan we wel naar andere auto's kijken, buiten de VAG. :)
Bovengenoemde zijn integere auto's. Absoluut. Maar het oog wil ook wat.
Is deze Golf Moda niks:
http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/paarse-vw-golf-ii-1-6-1990-jetta-grill-bbs-velgen-114316154.html?pc=3834zm&q=jetta
Ik vind hem vet! Zal het eens voorleggen.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ja die grijze Golf die ik hier kocht voor 500 euro was niet de beste, maar de rode Golf van mijn profielfoto heeft mijn in aanschaf 125 euro gekost, en daar was HELEMAAL NIETS mee aan de hand. :)
Tuurlijk heb ik zelf de koppakking gesloopt en het koelsysteem etc. Voor minder dan 1.000 euro kan je als student zeker een goede auto kopen, dus liever ontopic blijven, en zeker @ hierboven. :)
niet om het 1 of ander..... maar een auto van 25k of meer kan net zoveel problemen geven als 1 van 125 euro. Alleen persoonlijk zou ik liever aan 1 van 125 euro sleutelen dan de andere! :thumbup:
oh ja.... cabriootje niks voor je! :D
Wouter42
07-09-2012, 17:19
Zie je bericht nu pas, bedankt voor het aanbod maar die mooie cabrio van jou is ons net iets te duur.
Iemand een leuke Golf, Jetta of Polo?
Zie je bericht nu pas, bedankt voor het aanbod maar die mooie cabrio van jou is ons net iets te duur.
Iemand een leuke Golf, Jetta of Polo?
snap het kerel! :thumbup:
maar sta altijd open voor een bod! :thumbup:
suc6 met het zoeken! ;)
Berrychello
14-09-2012, 08:23
Er staan volgens mij genoeg leuke Golfs mk3 toch? Pas nog die groene met zwarte wielen. Erg net ding voor weinig!
Deze (http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=102665) bedoelde ik.
Maar deze (http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=99015) is ook wel ok.
onder de 1000 euro koop je echt niet alleen sleutel auto's
zie mijn aanbieding bijvoorbeeld:
http://www.speurders.nl/lopend/audi-80-2-0-66kw-sedan-4-drs-115331927.html
werkt de link niet dan op speurders even op het nummer zoeken.
deze auto is wat groter dan een starlet of een golf, maar de grote beurt heeft ie al gehad, remmen zijn reeds vervangen.
bovendien is 1 op 13 makkelijk haalbaar, roest de auto niet (op de a stijl na, na vermoedelijk een nieuwe voorruit) en is de techniek eigenlijk bullteproof.
en mocht er eens onderhoud zijn dan kost je dat de kop niet zoals bij een A4.
tot slot mocht je vriendin eens in een ongeluk terecht raken dan ben je blij dat je geen starlet oid gekocht heb.
mark89769
22-09-2012, 16:11
http://link.marktplaats.nl/596964907
Wouter42
22-09-2012, 17:15
http://link.marktplaats.nl/596964907
Deze vind ik heel erg interessant! Heb het doorgestuurd naar mn vriendin, vanavond eens even horen wat ze er van vindt.
is mijn daily niks voor je? een jetta 5 deurs 1.6 van 92. Vol jaar apk en ben de 3e eigenaar. 170 duizend gelopen. Mag weg voor 500 euro. foto zal ik maken als je intresse heb
DoriDaan
28-09-2012, 15:47
Ik weet een leuke polo 6n 1400cc 1997 zwart
angel eyes zwart
cleane voorbumper
milestone uitvoering
weitec set
sportuitlaat
13 inch revo's
ca 1250 eurotjes...
bij interesse PM...
Wouter42
28-09-2012, 16:17
Ik weet een leuke polo 6n 1400cc 1997 zwart
angel eyes zwart
cleane voorbumper
milestone uitvoering
weitec set
sportuitlaat
13 inch revo's
ca 1250 eurotjes...
bij interesse PM...
Zal even wat quoten voor je.
Waar de auto aan moet voldoen:
- Onder de € 1.000,-
Graag hier aanbieden, met foto. Budget ligt niet al te hoog omdat het haar eerste auto wordt, dus auto's die een paar duizend euro moeten kosten mogen lekker blijven staan. :D
mk4tdi101
04-10-2012, 20:35
nou ik wil je een goed aanbod doen ok maar dan wel volgende week uiterlijk halen ivm met aanschaf andere auto .
km2 1.3 4 bak originele nederlander met origineel nap 152 dkm apk juli 2013 helemaal origineel dus op staal en niet verlaagt en originele bekleding kleur heell icht groen ook origineel.
bodem compleet hard en helemaal in de tactyl gezet incl wielkasten.
de ophalen voor 1000 anders mooi laten staan
Wouter42
04-10-2012, 21:12
Ik vind 1.000 euro veel te veel voor een 'gewone' 1.3 Golf. In ieder geval bedankt voor je aanbod.
Dit topic mag wel dicht! Kans is groot dat we voor een Japanner gaan. :thumbup: Vies he. :screwy:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.