Frans van Dijk
30-06-2012, 17:44
Hallo,
Ik ben nieuw hier maar kijk al wel een tijdje mee.
Na veel wikken en wegen en met pijn in mijn hart heb ik besloten om mijn T3 profi dehler weg te doen. De schuur waar hij in staat heb ik nodig om in te werken. Deze bus buiten zetten is geen optie omdat hij dan letterlijk onder mijn kont weg rot. Deze bus heb ik gekocht als project maar ik kom er jammer genoeg niet aan toe.
Als vervanging van mijn bus ben ik opzoek naar een passat 32b. Ik heb een syncro op het oog en ik wil graag weten waar ik op moet letten voor ik deze auto koop. Ik wil een auto waar best wel een beetje aan gesleuteld mag worden maar het moet vooral een bedrijfszekere daily driver worden.
Ik heb begrepen dat de 4 wiel aandrijvingvan deze passats niet met een visco koppeling werken, klopt dat?
En zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Rotte plekken of anderee handige tips.
Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.
Groet van Frans
Ik ben nieuw hier maar kijk al wel een tijdje mee.
Na veel wikken en wegen en met pijn in mijn hart heb ik besloten om mijn T3 profi dehler weg te doen. De schuur waar hij in staat heb ik nodig om in te werken. Deze bus buiten zetten is geen optie omdat hij dan letterlijk onder mijn kont weg rot. Deze bus heb ik gekocht als project maar ik kom er jammer genoeg niet aan toe.
Als vervanging van mijn bus ben ik opzoek naar een passat 32b. Ik heb een syncro op het oog en ik wil graag weten waar ik op moet letten voor ik deze auto koop. Ik wil een auto waar best wel een beetje aan gesleuteld mag worden maar het moet vooral een bedrijfszekere daily driver worden.
Ik heb begrepen dat de 4 wiel aandrijvingvan deze passats niet met een visco koppeling werken, klopt dat?
En zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Rotte plekken of anderee handige tips.
Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.
Groet van Frans