Log in

View Full Version : Je moet ze vermoorden...

WilliamF
23-04-2005, 16:42
Ja ja een aantal maanden geleden heb ik een 77-er golf 1 gekocht, die helemaal verrot is. Dat maakte mij toen en nu nog steeds niks uit, ik ben een trotse golf-rijder... Maar om het geheel toch wat smakelijker te maken ben ik inmiddels hier en daar wat mooie onderdelen aan het kopen. Nou kwam ik er voor korte tijd geleden achter dat onder de zwarte kleur van mijn voorbumper wat "bling bling" vandaan kwam. dus ik vandaag de voorbumper er ff afgesleuteld en gaan krabben maar. En o jawel, het was chroom. JIPPPPPIEEEEEEEEEEEEE!!! dus ik die hele bumper kaalgekrabbeld en nergens geen roest of niks, echt heel vet dus. De achterumper is helaas wel origineel zwart maar 1 chromen is ook al heel leuk. Nou is het al vreemd dat mensen een chromen bumper zwart spuiten, voor mij ben je dan niet wijs... :confused: Maar het ergste moet nog komen. Ik die hele bumper afgekrabt, poetsspullen uit de kast gehaald want het was heel smerig met verfresten enzo, wat blijkt... Die ENORME klootzak heeft om een goeie chromen bumper zwart te spuiten het ding eerst ff helemaal naar de klote geschuurd. GRRRRRRRRRR :mad:
Dus mijn vraag, is dit nog te herstellen, ik ben al aan het polijsten geweest en poetsen maar het chroom is keihard en de krassen diep. snik snik

Melvin
23-04-2005, 16:45
heb je de krassen niet misschien zelf gemaakt met wegkrabben? beter afbijt kunnen gebruiken...

maargoed, ja als het chroom krassen heeft kun je er niks anders aan doen dan opnieuw laten verchromen... hard, maar het is niet anders...

berendd
23-04-2005, 16:47
of gewoon weer zwart spuiten :tongue:

WilliamF
23-04-2005, 16:56
Nee, k heb de krassen niet zelf gemaakt, ze zijn echt uitgebreid aan het schuren geweest ofzo, ik weet ook niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om de boel zo te verneuken...

lwin
23-04-2005, 17:37
er is ooit eens een tyd geweest dat alles wat chroom was, zwart moest worden.
net zoals toen de brede achterlichten kwamen voor de golf1, toen waren er ook mensen die hun smalle achterlichten ombouwde naar brede :o
klinkt vreemd he

toch is het zo :biggrin:

Sponze®
24-04-2005, 11:53
er is ooit eens een tyd geweest dat alles wat chroom was, zwart moest worden.
net zoals toen de brede achterlichten kwamen voor de golf1, toen waren er ook mensen die hun smalle achterlichten ombouwde naar brede :o
klinkt vreemd he

toch is het zo :biggrin:

ja klopt :)
je wil niet weten hoeveel
chromen bumpers en kleine
achterlichten weggegooid zijn hier :o
was toen echt t nieuwe modebeeld,
kunststof bumpers en grote achterlichten...

shit happens... Achteraf denk je
van mooi kloten, maar ja :(

is toch t zelfde als met de golf 2
nu? iedereen eerst van die g60 bumpers
eronder en de dunne bumpers?
weg ermee! en nu is dat opeens weer in.

nogmaals, shit happens.

als je je bumpers weer mooi
bling bling wil hebben moet je ze
dus superglad schuren/polijsten en
dan weer laten verchromen :)

zit niks anders op

Big_Mac_Mark
24-04-2005, 14:00
Ja dat is idd erg zonde! Hoop dat je er nog wat van kan maken!